skit ?

Vad är det för skit jag ser? Jag var och slet på engelskalektionen.. Satt och kom på ett jäkla filmmanus (som iofs typ suger men ändå) och liksom ansträngde mig.. Så kollar jag på schoolsoft.. och då har jag fått oanmäld frånvaro?? Fan.. irriterad.. det är vad jag blir! Vad äre för slarv? Nääj är jag där vill jag fan ha cred för det.. Skulle gått om hon inte hade fyllt i något alls också.. Men vafan hon pratade ju t o m med mig när jag var där!! Nej, skit.. det är vad det är.



Syrran har flyttat in i lägenheten nu!! Grattis den e asfin :D:D <33

Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

haha gud vilket slarv :P

aa vi måste verkligen träffas snart <3

Postat av: Mikaela

Fy fan vad irriterad jag skulle bli o.O sheisse!

Får nog ta och bli så, börjar efter denna helg xD

2008-10-02 @ 16:51:00
URL: http://ouhff.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback