Skolan, på smällen, träning.

Skolan idag då.. en sån där otroligt jobbig dag med två lektioner... Hah. Nej men hade mediaproduktion hela förmiddagen. Sista gången vi hade ljud den här terminen. Kan bara säga en sak H-A-L-L-E-L-U-J-A-H! Fan det var lagom pisstråkigt.. låg någonstans vid VG iallafall fick jag veta. Eller aa han skrev VG inom parantes för att jag missade sista övningen men hallå ärligt klart jag fixar ett VG där.. :O :) Jag gjorde absolut noll på lektionen förresten.. Hade inte så mkt att göra när alla gjorde klart sitt radiogrejs som jag inte varit med på.. vilken mhm "otur!..
Sen var det lunch. Det var pannkakor o det var asgott! Jag ville ta mer men det var ingen som ville ta mer med mig och SÅ fet vill jag inte känna mig. (a)
Efter Lunch var det samhällskunskap... Vi gjorde uppgifter som handlade om Sveriges grundlagar.. Det var ju .. skoj... inte. Men vi blev klara rätt snabbt så vi kunde sitta och prata om sexualundervisning sen. Ja juste, sexualundervisning.

När jag kom hem kunde jag inte låta bli att sätta på på smällen som jag spelade in häromdan. Såg inte riktigt hela.. behövde leta fotbollskläder i slutet... men kan se slutet typ imorgon eller något. :) Hursomhelt.. den är bara FÖR rolig! :D Fan vad underbar den är!! Jag satt och skrattade högt för mig själv i soffan haha. Sorgligt men sant!

Ikväll är det träning, jag är ombytt o allt en halvtimme innan jag ska gå. Riktigt stolt då jag brukar behöva stressa annars.. Men jag var duktig idag!! :D Ska bara hitta vattenflaskan o benskyddstejp också... jaja så lång tid kan det inte ta.. *host*

Imorgon är det fredag!! wohoo! :D Ska till maria då ju! Hennes lägenhet är jättefin förresten!! :D:D

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback