Syster , <3

Cattis. Du är som min syster. Vi har känt varandra sedan typ fyran och jag vill aldrig tappa kontakten med dig!!
Trots att det har gått en tid (några veckor eller så) och vi inte har träffats på ett tag, så är det ändå precis som om vi ses varje dag sen när vi träffas. Vi pratar om allt. Skrattar när det är kul och deppar när ngn av oss mår dåligt.

Jag hoppas innerligt av heeela mitt hjärta att du får må bra snart. För det förtjänar du, det gör du verkligen.

ZOLTAN mathafakka!

Jag älskar dig.

Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

jag älskar dig jojjo, du finns alltid för mig, jag lovar att inget ska få mig att falla, jag ska itne vara lättdödlig tro mig! jag ska kämpa för livet, detär bara att hoppas på att det är en god cancer, vilket jag tror,

Zoltan madda fakka !! love you sis <3


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback