0-8 o smärta.

Spelade match mot Aspudden idag. Det blev vinst med 8-0. Känner mig ganska nöjd med min insats. Jag var lite seg i benen i början och en av deras spelare (deras typ stjärna) kom förbi en gång eller två, men jag kunde inte låta det hända så sen skärpte jag till mig och täppte igen ordentligt. Tycker jag iallafall. Hahahaha fett synd om alla andra tycker typ precis tvärtom hahaha. :D

Efter matchen har jag inte gjort mycket alls. Har bajsont i ryggen... Vet inte vad det beror på. Jag kände det på uppvärmningen men fortsatte ändå för hallå liksom spela genom smärta är inget problem. Det glömmer jag bort när jag spelar. Men nu efter gör det ont som fan. Mamma har masserat med händerna och med våran sån där djupgående-massage-grej från OBH nordica. Den e bra säkert.. men fan vad ont den gör! Det är ju typ för att den går in i allt o bla bla bla..

Imorgon är det match igen. Mot BP på blackebergs BP klockan 13.30, kom o titta? :)
Hoppas att ryggen är bättre imorgon. Men det är den nog. Jag ska försöka sova bort det, ;)


Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback