Det var väl ett jävla tjat :P

Fan mikaela vad du ska klaga! I'm sorry att jag inte har orkat skriva på typ en vecka. Och jag är OTROLIGT ledsen för att det typ inte händer så mycket intressant i mitt liv!! haha :p
Nej men allt rullar väl på rätt smidigt. Ont i huvudet idag dock, känner mig inte 100. Men aa så kan livet vara.
Igår körde vi rugby på idrotten förresten, fan jag var grym ju. Och alla typ asgarvade när jag frågade hela tiden, (som om dom fattade reglerna liksom) hah bara för att jag typ inte skäms. (a)
Att tackla var nog det roligaste. Hah jag gick på alla tjejerna och killarna. Hahahaha Elin var ju asrädd för mig och Johan brydde sig verkligen inte om att jag var tjej fan han bah mejade ner mig. Haha askul var det! Fast det var mindre kul att åka hem i leriga byxor. Det är nämligen så att på tisdagar är idrott sista lektionen och ofta jag duschar i skolan i jäkla barracker då när jag kan duscha hemma. Nej det gjorde jag inte, men det var lite pinigt att ha helt leriga byxor som sagt. Men w/e folk får undra om dom vill, det är liksom deras problem inte mitt för hakar dom upp sig på det så äre ju dom som störs av det. ;)

Såg spiderman 3 idag, jag vet jag är totalt segast i världen för alla har ju reeedan sett den! :O MEN IALLAFALL. Den var bra. :) Lite väl mycket jag-älskar-dig-pussifnutt-gulligull men men.

Så nu har jag uppdaterat bloggen. Fan vad jobbigt, nu måste jag vila och anstränga mig minimalt.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

HAHAHAHAHAHA xD de e bra där se till att folk e rädda för dig xD


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback