En skadskjuten kråka.

Är nog inte helt frisk än, eller aa jag vet att jag inte är det. Har gått hela dagen idag i skolan och låtit som en skadskjuten kråka. Illa det där, och så köpte jag halstabletter.. med kortet. Fatta den då. Jag gillar egentligen inte o handla med kortet tkr det är lättare och ta ut pengar osv.. Men finns det ingen bankomat så gör det inte. Sär!

Oså är det ju inte så kuk o ligga typ 8 sidor efter i matten. Vilket betyder att jag måste jobba 8 sidor idag.... Kanske jobbar vidare sen också så att jag ligger före så jag slipper råplugga in the future. Det gäller ju att passa på o plugga när det finns tid menar jag!

hahaha jag är så dålig ibland! XD Jag har trott att min stämapparat till gitarre har varit trasig.. Eeehm det visade sig att det bara var jag som inte kunde tyda den ordentligt. eeehehehe.. (A) Men Thomas kunde ju stämma gitarren åt mig utan stämapparat såå... Men den funkar iallafall och det är ju alltid bra! :P

Imorgon är det fredag. Skönt men segt. Hatar att sluta 16.00 på fredagar.. det är grejen.. kommer liksom hem vid 17.00. TotalSEGT! Och inga planer har jag heller. Shiiit också... Men något dyker väl upp får jag hoppas. :P

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback