Fredag o två matcher ,

Fredag fett skönt! Har haft två prov idag, ett i samhällskunskap A om ideologier och ett i Matte A, typ bråk o procent. Ideologierna var inte så jättesvårt, det var bara att ringa in alternativ och stryka under ord.. :P Men matten var lite halvkrånglig, iallafall första delen där man inte fick ha miniräknare, hah o jag suger på huvudräkning. Men det gick okej iallafall, andra delen var rätt lätt.. var bara procent och där fick vi ha miniräknare.. XD

Nu i helgen har jag två matcher, en imorgon mot Aspudden och en på söndag mot BP. :) Ovanligt med två matcher samma helg men men. :)
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Ta det lugnt bara tror jag.. Jag är helt slut i kropp o sinne.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

Haha jadu miniräknaren är en bra uppfinning xD men då kan du ju ta det lugnt med mig xD


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback