korkat att anstränga sig om man inte måste

Asså människor! Hur kan ni inte fatta att göra saker om man inte måste, det är bara onödigt.. :S
För att ni verkligen ska förstå vad jag menar.. så ska jag kopiera in en liten konversation jag precis hade på msn..


Johanna , Kn1v.blogg.se , || L , <3 säger:

göru då?


|~Edde | The revolution is here | Natta säger:
inte mkt äter ba, sj


Johanna , Kn1v.blogg.se , || L , <3 säger:

så ovanligt ... , tittar på rhapsody in rock..-.- eller hur man stavar w/e .. de e astråkigt men jag orkar inte gå till mitt rum såå..


|~Edde | The revolution is here | Natta säger:
haha , vf inte


Johanna , Kn1v.blogg.se , || L , <3 säger:

för jag e lat


|~Edde | The revolution is here | Natta säger:
omg carmen 2


|~Edde | The revolution is here | Natta säger:


|~Edde | The revolution is here | Natta säger:
nej men så lat får du inte va


|~Edde | The revolution is here | Natta säger:
inte bra asså


Johanna , Kn1v.blogg.se , || L , <3 säger:

jaa asså jag o carmen har också kommit fram till det.. vi gör inte saker om vi absolut inte måste..

Johanna , Kn1v.blogg.se , || L , <3 säger:

som att gå till rummet.. jag tittar liksom inte ordentligt på TVn eftersom jag har datan då MÅSTE jag ju inte flytta mig.. så varför göra det då? det är ju bara korkat


|~Edde | The revolution is here | Natta säger:
omg




Förstår ni vad jag menar? mina argument är bara bättre än alla som säger emot. Ni vet att jag har rätt.


Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

HAHAHA bästa :D

Postat av: edde

Omg.. okej aa du har en poäng där.. :P men ändå! man ska inte va så lat! xD

2008-09-20 @ 21:47:50
Postat av: Sarebare

Jag diggar det du säger, du har rätt XD. Från och med nu ska jag bara göra saker om jag måste;P

2008-09-20 @ 21:51:09
Postat av: cattiis

HAHA, det är helt sant juh xD <33

2008-09-30 @ 10:36:23
URL: http://cattfiis.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback