Ljud, hål o idrott...

Är i skolan nu då.. Har precis haft Mediaprouktion A, vi håller på med ljud. Det var lite hemskt att spela upp filmtrailern som vi har lagt ljud till... Det var inte helt färdigt.. och så hade jag spelat in min egen röst lite och det är ju alltid jobbigt. Men det blev väl hyfsat ändå. :) Sen var vi ute och gjorde lite korta intervjuer osv... Det gick väl helt ok. Lite halvdålig ljudkvalité kanske det blev men men.. Det var ju trots allt första gången. 

Nu sitter jag o Freja i ljudsalen och väntar på att våran mentorstid ska börja... Den börjar fem i halv så det är ju snart iallafall. :) Sen är det lunch och sen hål och sen idrott och SEN slutar vi. Men jag ska inte vara med på idrotten idag I guess. Har fortfarande lite ont i ryggen och om jag då vilar idag så kanske jag kan träna imorgon. :)

Igår förresten hjälpte vi (laget) till på Skytteholm när stadium hade teknikmärke osv... fy fan vad segt. Stod och tittade på när nioåringar sköt precision i typ 2 och en halv timme... Och typ passade upp bollarna igen och höll räkningen... Riktigt segt men men, det är ju iaf kul att träffa laget så och man får ju se det från den ljusa sidan. ;)

Idag efter skolan händer inte mycket... Plugga antar jag.. Göra lite matte kanske.. Om jag orkar annars blir det väl att gå hem och häcka i soffan framför TVn som vanligt. Hah vilket liv jag inte har haha. 


Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback