Teambildning med äcklig potatissallad...

Jag imponerade på mig själv idag. Jag kände verkligen att teambildning inte skulle vara min grej (jag hade rätt också men det är inte poängen), så imorse så tänkte jag: är det värt att gå upp till tembildningen? eller ska jag fortsätta sova och bara gå på lektionen jag har idag? Oså låg jag i typ 45 minuter o drog mig (hade ställt klockan extra tidigt för jag känner mig själv). Men till sist så tänkte jag ordentligt och kom fram till att det är bäst att gå, är jag inte sjuk ska jag tamejfan gå! Och det gjorde jag. Hah hade det varit i nian hade jag förmodligen inte gjort det. Speciellt med tanke på att Freja är på Gotland nu och inte var med också. Men jag åkte dit och var med på allt. Och aa så fasansfullt kul var det väl inte... men iofs bättre än lektioner.

Nu sitter jag hemma och har ätit 1 ½ hamburgare. Varför gjorde jag två? Jag överskattar alltid mig själv och hur mycket jag kan äta... :S
Aja, jag har kommit på en bra sak nu iallafall, tycker det är riktigt RIKTIGT smart! Hela det här tjafset med att jorden kan gå under är ju värsta ursäkten!!  Asså man kan liksom komma till skolan o inte ha gjort läxan o om dom säger ngt.. ja då säger man bara: men världen kommer ändå gå under och då finner jag ingen mening i att göra läxan!
Att jag personligen inte tror och är säker på att jorden inte kommer att gå under, ja det spelar inte så stor roll. En ursäkt är en ursäkt. Smart? Jag vet! ;)

Ikväll är det träning. lite halvrisigt väder men då är det bara skönt att träna. Även fast jag är lika äcklig som vanligt efter träningen så känner jag mig inte så. Hoppas det regnar lite också. Jag ska ändå åka bil hem. x) Imorgon är det freeedag wohoo o jag slutar en timme tidigare imorgon (tack distansmatte). Har ingen mattelektion imorgon , och jag måste erkänna att det känns rätt bra! ;D

Nej nu ska jag ägna tiden till något annat. Lyssna på musik.. Eller kanske plugga lite.. nej usch jag får nästan skavsår i öronen av det ordet. xP Men jag kanke måste.. aja det återstår att se..

 ,  Man får iallafall uppskatta våra försök till fina gruppnamn.


Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback