Det här med planeringar..

Min far övertalade mig att lägga upp en planering för påsklovet.. hur jag skulle plugga och vad samt hur länge. Jag försökte förklara för honom att, jag kommer inte att hålla den. Men min pappa är duktig på att planera osv så han övertalade mig att jo det kommer jag visst.

Jag spräckte den första dagen.

Jag skulle ha pluggat 2 timmar matte i måndags men jag låg i min säng hela dagen och mådde... skumt. Säkert magkatarr men iallafall, sen igår skulle jag också pluggat två timmar, men då hade jag bara bättre saker för mig.
Planeringen slutade alltså inte så bra för min del.

Men idag!!! Okej idag kommer jag inte heller hålla den, men IDAG ska jag åka till mamma.. om tio minuter faktiskt, äta lunch med henne och sedan sitta med henne på jobbet för att plugga.
OCH imorgon har jag sån där instruktionsgrejs på friskis & svettis..

Ibland alltså... Ibland.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback