Dampryck.

Jag som trodde att jag hade typ.. framkallat något litet virus själv.. Men nej det var typ bakterier i halsen.. Det var mindre roligt.. Så nu ska jag sitta inna typ hela dagen o äta antibiotika.. -_- Så segt att sitta inne, har gjort det i typ tre dagar för att jag har aa mått för dåligt för att gå ut.. Men idag bara orkar jag inte sitta inne.. och så måste jag det!! :O
Jag ska fan kasta mälardalsserien i varpa imorgon.. Då har jag ju ätit penicillin i typ aa två dagar.. då måste jag ju typ vara frisk??

Jag tycker det, för inne kan jag inte sitta hela tiden, då blir jag galen.


Ska för övrigt lägga in här att folk är skit, det får jag bevisat gång på gång, fast nu blir jag ju inte besviken för hello alla förväntningar e down in the helvete så långt ned det går.. så nu är det mest roande att se hur rätt man kan ha. ^^


Det blev många typ i det här inlägget... lite fjortisvarning på det.. Aja jag e arg så det gör inget...typ.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback