Din mun smakar rått kött

Jag hade ett sms-samtal med en person. Det var rätt roligt, tycker jag.
 
Jag är jag och personen är P.

Jag:
Ehm aa när ska ni äta? För jag kan inte komma försent heller. Puss
P: Vi håller på att fixa allt typ så när d e klart... puss
Jag: Haha nähä ska ni äta när det är klart? :P puss
P: Haha ja jag vet inte hur du gör men vi tycker om färdig mat xP puss
Jag: Haha aha shit fett skumt :P puss
P: Haha nä tycker du d e normalt du äter skumma saker du tydligen xP puss
Jag: Haha aa du vet ofärdig mat de e min grej... verkligen ;) puss
P: Haha ja jag har alltid undrat hur rått kött smakar kan du förklara hur d smakar? puss
Jag: Hmm... Svårt att förklara... Ungefär som när man pussar dig. Nej jag skoja xD puss


Jag tyckte jag var skitrolig xD Det tyckte inte personen lika mycket, men fan.. det var roligt? xD

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback