Igår <3

Min dag igår var jävligt skön och rolig. Var med Melan vid kallhällsbadet hela dagen. Jag ska summera den lite grann nu dåva.


-Mela kom till Centrum och jag satt o stirrade, såg nog rätt spejsad ut, Mela skrattade...mycket.
-Vi kom till badet och hittade en bra plats med bra utsikt över volleybollkillar, och chokladen på kakorna hade smältit, jag och mela skrattade... rätt mycket.
- Jag och mela gick tillbaka till Centrum för att handla lite, jag gick, men inte skorna, vi skrattade.... väldigt mycket.
- En snubbe spelade volleyboll i extremt fula shorts och med ett extremt fult ansiktsuttryck och gjorde riktigt fula ljud i från sig, jag och mela skrattade... konstant.
- Vi såg en naken 12-13årig kille som var allt för gammal för att gå naken på stranden, då skrattade vi... lagom mycket.
- Jag badade vid 21tiden i bikiniöverdel och mina shorts, efteråt blev det kallt, så jag hoppade i ett påslakan, det blev rätt varmt. Jag och mela skrattade då... Extremt mycket. Jimmy skakade på huvudet.
- Jag lånade mikaelas trosor på mig hem och hon hade mina blöta i sin påse, vänskap.

Det var väl dagen, eller egentligen hände det massa roligt men jag kommer inte ihåg allt klockrent vi sa för vi säger så mycket bra jag och Melan det var mysigt iallafall och till sist vill jag avsluta med den ultimata bilden, den enda bilden.




Det räcker så

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

Underbar dag! helt underbar! <33


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback