Skola o råa pommes

Skolan drog igång idag dåva.. Och det kändes lite segt att åka dit imorse när jag bara hade sovit en timme inatt.. Men men. Väl där var det väl inte så spännande direkt.
Kul det känns dock att jag ska gå runt med en lapp imorgon och be om ledighet nästa vecka, första lektionen första dagen efter sommarlovet, fint.

Efteråt åkte jag med Emma till stinsen. Där åt vi på BK och jag fick råa pommes!! Dom var inte färdiga, så gick jag tillbaka med dom, då får jag råa igen. Då orkade jag inte, så jag åt min cheeseburgare sedan lämnade vi en lapp på pommesfritsen där det stod: Ni kan fan äta era råa pommes själva!
Bara för att markera tyckte jag.

Väl hemma sedan har jag inte gjort så mycket nytta. Ätit kebab och tagit en tripp till media markt/outlet. Men det är väl allt. Jag ska sova snart. Har varit vaken i 36 timmar och det börjar kännas.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback