2009

Usch hade värsta checklistan för år 2009, men jag tog bort den.. det var så tråkigt.. så.. vanlig. Nej jag ska sammanfatta året istället, mycket roligare.

Jag har festat, åkt till sälen, festat lite mer, sen festat lite mer, varit tillsammans med en tjej, blivit dumpad av denne, åkt till kreta med världens bästa cattis, festat lite mer, börjat tvåan, gått på pride, festat lite mer, lärt känna MASSA nytt roligt folk, varit på bajsfest, Kommit hem dyngrak, Kidnappat Rebecka , åkt skridskor med superman, fått en imac, återfått superbra kontakt med min pingla, festat lite mer, kirrat säsongskort på norra mellan, sagt att AIK ska ta dubbeln redan i oktober, SETT AIK TA DUBBELN!

Tyckte jag skulle avsluta min årsresumé så, för det behövs inte sägas att jag festade efter det, vilken AIKare gjorde inte det??

Året 2009 har varit oförglömligt på SÅ många sätt.

Tack till alla er som har gjort det till ett i slutändan jäkligt bra år!

Och ta dig i röven (du vet vem du är) som höll på att förstöra det.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Jag törs inte fråga vad bajsfest är, men verkar som du haft ett jävla partyår iallafall ;D


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback