Brittan, SL och diet.

Brittany Murphy har dött.. tydligen. Lite synd ju. För även om alla storbloggare tror att ingen vet vem hon är så vet jag det faktiskt. Det är hon i smekmånaden. Jag älskar den filmen den är skitrolig. Okej det är iofs den enda filmen jag har sett med henne. Om det inte är hon som är med i Little black book... Jag tror det är hon i den också. Annars har jag nog inte sett något med henne direkt. Men jag vet iaf vem det är.
Men ska inte hänga läpp för det. Så mycket bryr jag mig inte. Tyckte bara att det var värt att nämnas. Hoppas hon kommer till himlen eller något och får massa mat så hon kanske inte är så "sjukligt smal" som typ aftonbladet skrev att hon var.

Ät i frid Brittan.

Annars idag... Jag har fått jullov!! Eller aa egentligen får jag det imorgon, men jag tog det idag. För jag vägrar åka SL till skolan för att fika och gå på julshow. Nej usch, SL är ju typ den sämsta formen av lokaltrafik känner jag. Förseningar med typ minst en halvtimme på tågen och typ hela dagen också.. Visst att det kan bli lite p ga av att ett tåg hade något vagnfel på morgonen/förmiddagen men hallå.. det borde de ju kunna "köra ikapp". Nej usch för SL och så har de mage att ta betalt så mycket som de gör för busskorten.

Hujedamig.

Nej nu har jag avreagerat mig lite, nu blir det julmust och godis för jag går på superdiet, den kallas "jultider".

Visa att du bryr dig!
Postat av: Jossie

Hej!



Jag har precis kört igång en veckans blogg tävling i min blogg. Kika gärna in och delta! :)


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback