Fjärde adventfunderingar

J*klar vad med snö det har kommit och det bara fortsätter att komma. Hujedamig!
Jag har haft en bra helg so far med min syster/bror/soulmate?. Idag ska jag inhandla de sista julklapparna tillsammans med Emma, syster/bror/soulmate och Anna. Känner mig duktig i år har faktiskt köpt fina (istället för billigt skit) julklappar till alla! Eller aa mamma har väl betalat det mesta och pappa resten men... tanken som räknas!
Det känns kul att ge bort fina grejer ist för nödsaker bara för att ha råd liksom. Ge folk saker dom kanske faktiskt vill ha!

Ska strunta i julavslutningen i skolan på tisdag också... Jag tycker faktiskt att det är onödigt att åka så lång tid som det ändå tar för mig till skolan för att fika lite och titta på andra elever som sjunger sina egna låtar (julshowen). Nej jag ska göra något nyttigt ist. Funderar på att hjälpa min bror och springa i tvättstugan åt henne lite. Hon är ju pregossaurus och kan inte springa upp och ned och bära i trappan.

Mina slutsatser denna fjärde advent:

- Jag får jullov alldeles för sent.
- Det lutar mot en riktigt vit jul.
- Ska sikta mot ett vitt nyår (tolkning fri)
- Oliver är söt.
- Oliver är sötare.
- Oliver är sötast.
- Min bror är j*vla bra.

Aa det var nog det.


Visa att du bryr dig!
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? (:

Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej!!! :D Allt bra med dig idag? :D

Tusentals kramar ^^, <3

2009-12-21 @ 00:34:36
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Vad bra! :D

Jodå, det är helt okej xD ont i magen bara :P

Händer idag då? :)

2009-12-21 @ 15:13:09
URL: http://mollymus.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback