Galet mycket folk

Folk är gaaalna på mellandagsrean.. usch.
Eller ja jag vet inte, men folk är.. folk på mellandagsrean. Eller ja det är mycket folk iallafall. Fick klaustrofobiska känslor varje litet steg jag tog.. Fyfan.

Inte var rean nå bra heller, hittade två saker på rean, resten var inte på rea. Kanske är därför mina pengar är typ...slut. Men det var massa fint iaf. Skulle kanske fota o lägga upp om jag var tråkmodebloggare men det är jag ju inte, så sorry suckers, fantisera fram något bra!!

Imorgon har jag faktiskt inga planer, känns... skumt, men ändå skönt. Ska upp till Mia på kvällen bara.
Aa juste o slänga i lite mer färg i mitt hår. Patrik gullungen (okej han e typ 6 eller 7 år äldre än jag men han e så gullig så han får heta Gullungen, slänge i brun färg idag, men har missat lite så det ska jag rätta till.

Annars no plans.

Lite najs


Ny hårfärg.. tycker det passar bra, ser lite seriösare ut än massa blandningar av gammal blekt brun färg, solblekt hår och råttfärgat (originalfärg).

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback