Hatar dagarna innan jul.

Idag har det varit Kallt först och främst.
nummer 2 - stressigt.
Eller aa lite iallafall.

Jag vaknade halv tio pigg som ett bi... eller något och ca en och en halv timme senare åkte jag och Cattis till kallhäll och gymmade. Vi gymmade i minst en och en halv timme, skitduktiga var vi. När jag kom in i omklädningsrummet och kollade mobilen hade min syster ringt.

Hon har fått problem med ryggen och skulle åka till Danderyd.
Alternativ: Lämna barnen hos två kompisar, eller att jag åker upp dit och bara är där med dem. Det blev alternativ två. Så det var direkt iväg dit efter duschen och se till dom. Eller aa dom skötte sig rätt bra själva men ja.

Sedan hem - laga mat (vilket jag håller på med) - julpynta - städa - få massage.
Usch hur ska jag hinna, vad ska jag prioritera?? Okej det är rätt lätt - Massagen.


Och istället för att göra något nyttigt sitter jag här och degar.
Höhö me loves me lajftajm.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Jennifer

God Jul :)


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback