HÖ Hö hö

Jag har inte sovit överdrivet mycket i natt. Men hey jag är inte dödstrött. Är rätt pigg faktiskt. Det är rätt awesome.
Min kära bror ringde mig vid tio och väckte mig. Sedan gick jag upp en halvtimme efter och fick ringa henne igen för jag kom inte ihåg ett ord hon hade sagt.
Höhö morgonmänniskan Svalgård!

Idag har jag ett hemligt uppdrag att utföra. Det kommer bli sweet. Sug på vad det kan vara ett tag, de flesta vet ju iofs så hemligt är väl att ta i men vi säger så för jag kan inte skriva vad det är för det är lite hemligt.
Vad konstig den meningen blev!

HÖ Hö hö



Visa att du bryr dig!
Postat av: Anonym

ohohoh! ohohoh! AIIIIIIK Stoooooooockholm!

2009-12-05 @ 11:47:19

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback