Idol(nörd)

Jag är lite besviken. Söt-tove, sötungen som jag har hållt på sen hon sjöng greatest love of all för Anders Bagge blev utröstad ur idol. Hon sjöng förvisso den idag med.. Jag tyckte hon var grym. Hon är sjutton herregud. Jag kan tänka mig om typ mina kompisar (om de kunde sjunga) skulle ställa sig på en scen inför miljonen tittare sådär. Nej aldrig att dom skulle klara det så bra.
Att Calle gick vidare var rätt, han har utvecklats enormt.

Men snälla, tråk-erik... varför?? Usch nej kiss och bajs i hans mun. Eller i hans dusch för så gör ju vi stockholmare tydligen... (inte alla bara en men skit samma).
Nej är lite putt för jag har som sagt hållt på Tove all the way. MEN jag tror nog hon kommer lyckas ändå. Det har jag inga tvivel om.

Och nu måste Calle vinna för Erik är bara... nej, blä.

TRÅKIG

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback