Jag är typ bäst.. men inte på matte.

Jag är gudomligt bra.

Fick VG+ (36 poäng, 40 var max) på mediakunskapprovet som jag gjorde förra veckan med feber.
Höhö det kallas skills.

Hade matteprov idag, andragradsfunktioner och andragradsekvationer. Jag tyckte innan att jag inte kunde någonting. Sen kom provet och ja det visade sig att jag hade rätt. Höhö. Jag kunde inte mycket men chansade lite och det gick okej.. Hoppas jag fick ihop tillräckligt mycket poäng för ett G. Avancerat skit det där.
Förstår inte när jag skulle ha nytta av det i verkliga livet men shit the same, måste man för att få ihop 2500 poäng och kunna läsa det man vill på högskola så måste man. Då är det bara att bita ihop försöka att tänka och räkna ut lite logiska svar och hoppas på det bästa.

Intressant att jag alltid är en av de första som blir klara på proven. Tror det är för att jag kör på min första känsla/tanke och räknar efter det. Orkar inte sitta och analysera och kolla och tänka om det verkligen är rätt pch tjolahej. Nej jag tar första tanken, räknar efter den och om det blir ett svar som ser bra ut nöjer jag mig med det och går vidare. Känns bara jobbigt och överambitiöst att sitta och tänka onödigt länge.

Är ledig imorgon för övrigt. Det är ettornas berömda mänskliga rättighetersdag. MEN jag är ju inte etta längre så jag är ledig.
Det gillas.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback