Lite modeinslag...usch

Gick en kort släng på mellandagsrean idag i jakan centrum.. Hittade ett par jeans för halva priset nedsatta från 899:- , jag tackade och tog emot, eller ja betalade iallafall!

Hittade ett par skitsnygga stövlar på Din sko också, men de hade bara en höger 39a och en vänster 40a kvar. Hur lyckas man med det?? Lite surt men jag ska gå i Kista imorgon, kanske hitta någor där då.

Nej usch nu känns det som att min blogg blir lite modeaktig. Usch det var inte najs , absolut inte en sån blogg jag vill ha ju, såna e skitrtråkiga att läsa!!

Kul att lägga in kanske att jag och Cattis alltid lyckas driva sönder folk. Höhö, detaljer behövs inte, det räcker bara så.

Jag ska leva mitt liv med Mohammed nu också, bara så ni vet.

Höhö

AIK-bild, bara för att jag fick säsongskort på norra mellan för säsongen 2010 i julklapp av Pappa. Nu kan jag gå och titta på den enda kärleken varje hemmamatch hela säsongen. Kärlek.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Ja just fan, när man har så jävla ont i armarna att det inte går att lyfta dem.. man står i duschen och fattar inte hur fan man ska lyckas schamponera håret, HAHA!



Alltså vilken farsa, du måste ju ha fått bästa julklappen ever :D <3

Postat av: Lia ☆ Keep it real

haha hoppsan, jag blev så ivrig över ditt säsongskort att jag skicka iväg kommentaren innan jag skrivit klart!



Sova lite efter snurrat på mellandagsrean låter livsviktigt, folk var väl galna? :P Själv har jag inte gjort mycket alls.. var på gymmet en sväng och nu är jag hemma och ska äta chips, hmmpf :P

2009-12-26 @ 18:41:59
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Josefin - Lite annat än normal

Mellandagsrean är bara bäst <3

Händer ikv då?

2009-12-26 @ 20:00:18
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback