Mensvärk


Mensvärk är inte okej.
Ville bara ha det avklarat.

Sov på soffan inatt för o få rum att vrida och vända på mig med min mag/ryggont, för Cattis sov hos mig.
Så jag sov sådär halvmycket.

Sedan hade jag tio minuter på mig att göra mig klar för jag hade ju inte tagit med mobilen ut så hade ingen väckarklocka utan Thomas sa till mig.
Härliga tider.

Nu är jag i skolan har iofs varit det sen 08.20 men det är oväsentligt.
Jag slutar fyra idag, det är sämst.

Sen ska jag gå lite i jakan centrum med Cattis maybe, måste iallafall träffa henne och få mina nycklar så jag kommer hem.
Det känns lite viktigt sådär.

Annars har jag inga megaplaner för idag.

Det sög ju.


Visa att du bryr dig!
Postat av: Anonym

Haha snygging :p<3


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback