Rebmush goes superman of kungsan!

Lyckat grej säger jag!
(bilder kommer senare)

Mitt hemliga uppdrag var att jag, Emma, Elin och Mikaela kidnappade Rebecka (Rebmush) och tvingade i henne en supermandräkt. Vi tog henne från Norrviken till kungsan i ögonbindel där vi åkte skridskor (Rebecka fortfarande i superman-dräkt).

Efter åkte jag, Rebecka och Emma hem till Emma och åt pizza. Rebecka och Emma började kröka (och fortsatte med fler folk efter jag hade dragit) men jag åkte hem för min sickness har inte riktigt lagt sig kände jag, lite tråkigt men hade en mysig kväll med
bror.

Det var grymt lyckat! Skitkul! Det hände så mycket randoms roligt så jag kan inte skriva allt men skitbra var det iallafall!

Fick ett sms från min extramamma (rebmush) nyss där hon skrev:
Bästa födelsedagen i mitt liv älskar er! Har inte melas nr men du får säga det till henne <3<3

Så den var uppskattad av henne också och det var ju viktigast.
För det var hennes dag.

Super-rebmush.

Vi älskar dig med hjärtat Grattis i förskott.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Rebmush

YEEEES DET VAR SÅ BÄST.... SPOL TILLBAKS TIDEN! :D <3<3<3<3<3


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback