Sugig uppdatering = upptagen helg

Jag har haft en sugig uppdatering nu i helgen.
Ja jag har haft för mycket att göra.
Jag är inte van vid att faktiskt ha något att göra så det var liksom lite nytt för mig.
höhö

nej allvarligt nu, har varit med min pingla hela helgen, ritktigt mys. ^^
Nu sitter jag och lyssnar på skärmläsaren på min laptop. Höhö vet inte varför jag har på den egentligen för jag stänger alltid av den ändå för rösten är skitjobbig och man förstår inte vad hon säger men, är man på rätt humör är det extremt roligt.

Jag är på rätt humör nu.


Lussebullar, pepparkakor och julmust idag. Me loves adventsöndagar.
Hur mycket bättre blir det liksom?




The cattis in action med photobooth höhö.

Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

haha, tack för uppläggningen av denna pinsamma bild.

Postat av: Johanna

sv:

hahaha du tog inte bort min url gumman, du skulle ju skrivit dit din bloggadress? x)

det är lugnt ;D

2009-12-21 @ 11:21:33
URL: http://kn1v.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback