Vilken dag!

Idag har jag ändå varit duktig tycker jag!


Är inte frisk, det trodde ni väl inte heller? Nej sjuk är jag fortfarande men det är inte min poäng. Jag gick upp tidigt, alltså klockan typ kvart över 7-halv 8 (med 38,3 graders feber) och fick skjuts ned till vårdcentralen där de tömde min arm på tre rör blod, jag blev lite yr när jag reste mig för snabbt efter; skum känsla.

Sedan åt jag frukost på waynes rätt mysigt faktiskt. Även om jag satt själv, det var mysigt och ha tid för mig själv och bara mysa med mig själv (fri tolkning på alla sätt och vis). Där satt jag i typ en timme och åt en macka och drack en latte innan jag (hör och häpna) åkte till skolan, MED FEBER! En fet eloge till mig för den eller? Jag tycker nästan det. Jag hade bara tänkt åka dit, kanske gå på första lektionen och prata med läraren, hämta mina böcker och sen åka hem.

Men nej vi hade självklart prov lektionen efter lunch så jag stannade kvar och gjorde provet. Tänkte även stanna de sista två lektionerna också.. men när jag kände att jag fortfarande hade feber efter att ha tagit febernedsättande nej då åkte jag hem. Fast jag vet inte om elevhälsan-panodilen worked miracle på mig eller inte men på eftermiddagen/kvällen har jag mått helbra.

Nadja har varit här och vi har skrattat för Osama Bin Ladin startade allting (Ja jag ska lägga upp min skapelse från årskurs 3, jag var åtta år).

Så i morgon blir det nog skola för min del. Jag känner att jag kan kriga mig igenom det.
Juste ja! Provet gick fan bra också! Fast jag öppnade boken för typ första gången en halvtimme innan provet. Så gick det bra. En sak till! Jag har skrivit min engelska uppsats som ska lämnas in i morgon, den är liksom inte försenad eller uppskjuten! Eller jo uppskjuten är den för jag hade tänkt att göra den i typ måndags/tisdags, men en är klar i tid!

Hujeda mig vilken dag jag har haft.

Kan tänka mig att stoltheten jag känner är lik den som Gud kände efter att han hade skapat världen.
Höhö



Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback