åhååå


Blir så galet irriterad.. min snabbsänka på vårdcentralen igår har gått upp från 8 till 32 på en vecka.. om ni inte vet vad det är så är det blodprovet dom tar i fingret för o se om man har infektion i kroppen.. 6-10 tror jag det är, är normalt.. 32 är alltså inte så bra.. så nu måste jag ligga hemma o vila alltså göra ingenting hela helgen.. så seeeegt!! ett plus för att cattis e frisk iallafall. :)


Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

SV: Haha xD jag fick köpa canel för38 istället för 48, 2 pkt också så vem sparade 20 kr ;) xD

Postat av: cattiis

haha dom där faktorerna du inte ville nänma, antar att de var att jag spydde 11 gånger den natten :P eller iallafall att de var en av faktorerna, haha yeeey ja e frisk :D

2009-02-24 @ 23:16:24
Postat av: Johanna

sv cattis:

Hahaha ja det hade nog lite med det o göra. xD

Men jag ville inte skriva ut det i bloggen för det var ju liksom inget du kunde hjälpa ^^ <3

2009-02-25 @ 12:20:19
URL: http://kn1v.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback