Det känns typ.. tomt?

Vet inte hur jag ska må just nu... Fick veta igår att en person som står mig otroligt nära har fått cancer.. Det går inte ett operera på grund av en faktor eller två. Så strålbehandling är det enda alternativet. Jag vet inte hur jag ska reagera. Jag vill inte måla fan på väggen, absolut inte! Det är det sista jag kommer göra. Jag vill intala mig själv att det kommer gå över, allt kommer sluta bra. Men vågar man det? Allt känns bara så fel, alla känslor och tankar känns fel. Det känns orättvist att personen i fråga ska drabbas av det. Varför? Världens underbaraste människa.. Har alltid stått vid min sida och skulle göra allt för mig och vice versa. Varför ska den personen få den här skiten i sig? Just nu far tankarna runt som kaos inne i huvudet. Och allt jag vågar känna är.. tomhet. Det är det enda som känns någorlunda rätt just nu. FAN!!

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback