mhmm..

Sitter hemma nu o fryser.. det är snuskigt kallt nu för tiden.. =/
Jag är hostig och trött som ett as, men ändå ska jag börja röra mig mot lidingö om en halvtimme. Roligt liv man får ha.
Ska på varpauppdrag... Eller aa massa föreläsningar o grejs på bosön iaf..
Borta tills på söndag.. Venne om det kommer bli kul lr inte , det beror väl helt på föreläsningarna.
Egentligen skulle jag varit där imorse, men jag kunde inte ta ledigt från skolan, nationella o lite så.. så då skulle jag åkt direkt efter skolan, men bussen till bosön går ju typ aldrig.. den gick en gång halv 4... den kunde jag omöjligt hunnit med.. o nästa går..18.43.. så det får bli den så hinner jag med en föreläsning idag förhoppningsvis.. :P
Nej nu ska jag packa om mitt grejs i en annan väska.. den andra var knas o bära...

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback