Stöten tumårråv ;)

Stöten imorgon då. ;)
Allt är i princip klart inför det.. har betalat det som ska ha betalats än så länge och inkasserat alla pengar jag ska ha osv... Fick extra pengar av min mormor & morfar också som jag inte ens hade bett om. Så otroligt gulliga och snälla människor det där. TACK . :)
Idag ska jag typ träffa stötenmänniskorna o planera osv. Sedan åka o handla med mikaela så småning om. Vi ska handla våra snabbmakaroner o falukorv. ;D
Det kommer antagligen bli sådan gourmetmiddag typ varje dag där uppe. ;D

Har fortfarande lite hosta men.. Jag mår inte dåligt annars så jag anser mig själv nästan frisk. Är inne på vecka 5 av förkylningen förvisso men iallafall...

Jag skriver väl någon gång nästa vecka när jag orkar.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Anki

hej!!! NI BÖRJAR JAG BLI ORLIG FÖR MARIA... hon svarar ju inte när man ringer eller på sms.. har det hänt henne något???? kram kram


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback