yesyes

Nu är bussresan upp till stöten bokad. ^^
Ska nog förboka skidpaket online också..
men det orkar jag inte göra nu.. xD
Nu har jag iallafall sett till så att jag kommer dit. Hah :P
Imorgon ska valblanketten om kursvalen till tvåan och trean lämnas in. En jävla massa val jag har gjort.. tror jag har valt 7 kurser eller nåt sånt..
Alla är väl inte överdrivet roliga men nyttiga iaf. ;)
Imorgon äre skola, sen hämta oliver hos sin pappa, sen årsmöte med varpan, sen hem till syrran o mata hennes katter o tömma deras lådor.
Syrran har ju övergivit fastlandet för o dra till gotland över helgen.
Hoppas du har det bra. :)
Jag vet att vi har det som får ha fisen över helgen iaf. ^^ <3

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback