MhMmMmMm

Usch vad uttråkad jag är.. Jag antar att skolan ger den effekten. Lite ironiskt att textsalen med massa macdatorer alltid blir typ full på lunchen. Hah.

Börjar igen 12.40, då har jag svenska... SUCK liksom.. Men vi ska bara skriva så förhoppningsvis går det snabbt... Sen äre idrott.. Jag orkar inte det.. Men men sånt är livet liksom. Tog iaf med mig kläder så då ska jag fan vara med också!! :P

Sen idag... har jag ingen aning.. Kanske går över till min kära bror en liten stund. =)
Har ju trots allt min plattång, mitt smink o lite så där... Okej det var en dålig ursäkt men.. pallar inte gå hem de e tråk själv jö! xD

Men nu har jag inte mkt mer o skriva... 

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback