Oj då :P

Oj länge sen nu :P Men men jag har inte orkat så vad gör man? xD
Sitter nu för tillfället i skolan, har text och håller på att skriva klart min intervju med Cattis. Eller aa jag är klar, men håller på o fixar layouten o shit i Indesign. Det går väl helt okej, lite tråkigt bara men men. :P
Vilket kaos det är i mitt huvud nu förresten, den 13 februari ska tydligen alla val inför tvåan och trean vara gjorda... fan jag har typ inte tänkt något på det alls.. xD Skrev upp lite kurser jag skulle vilja läsa igår kväll... sen får jag väl prata med syon.. Kaos. .xD Måste göra något åt min IG-varning i musik... frånvaron spökar lite där.. det ska jag fixa. :P

Idag.... MÅSTE jag städa.. Skulle gjort det igår men jag var så död när jag kom hem från skolan så jag orkade inte... :P
Det måste bli idag. 
FAN jag har håltimme idag.. det är så segt.. jag ska sitta en timme efter lunch.. för att sedan gå till idrotten och bara få närvaro... för inte fan tänker jag bada isvaksbad.. Nej jag kommer bara bli sjuk. :P Fan håltimmar suger.. xP

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback