Det här med krav

En bästa vän ska väl förstå det mesta? Förstå hur man är funtad egentligen. Förstå att när något stort och speciellt och nytt händer, ja då är det svårt att fokusera på annat. Att umgås med sin bästa vän, ska det vara ett krav? Jag vet inte, och jag orkar inte längre. Jag orkar inte åka fram och tillbaka och bla bla bla för att jag känner att jag måste. Jag orkar inte skita i allt stort jag går igenom för någon annan. Jag orkar inte vara andra till lags.
 
Att bete sig svinigt ibland, sånt händer. Men att bli kär i någon och umgås mycket med den personen är det inte sånt som folk som älskar en ska stötta? Jag vet inte, nu spelar det ju inte så ypperligt stor roll kanske längre men ändå. Missade jag något någonstans? Jag tror inte jag var där den dagen när dom gick igenom hur man skiter i att man faller för någon för ens bästa kompis, som är helt emot det och inte stöttar det överhuvudtaget utan kör på dåligt samvete-kortet.
Jag missade det, förlåt.


Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

I agree, jag tror inte jag var där heller..



Men om man ska vara lite "ironisk", min bästa vän stöttar mig i det jag gör iaf ;)


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback