Sämsta ever xD

Hahahaha jag orkar inte xD Sämsta ursäkten ever... men vi e ju alla olika. Hahaha och ni som inte förstår ja ni förtjänar inte att förstå xD Förutom bror du förtjänar det så du kan fråga ^^

Idag har jag stoooora planer. Eller aa jag ska vara med en liten pojke som jag känner stoooor kärlek till så det måste väl räknas? :)
Ska barnvakta Oliver i eftermiddag/kväll/natt/imorgon/förmiddag/eftermiddag.
Massa mys till den lilla som har lärt sig säga jaaaa. Finast i världen är han säger jag.

Imorgon har jag också planer, jag är en upptagen dam u know ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

hahaahh jag tycker att ursäkten var ganska bra xD

Postat av: Mia

Alltså jag tror att jag vet men ändå inte.. haha du får säga sen igen? eller något :)

2009-07-27 @ 10:52:03
URL: http://miaed.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback