Skåne :)

Är i skåneland nu med Cattis. Här är det rätt så öde men mysigt ändå.
Vi har hunnit med att bada i havet, cattis har kört bil och bilen har gått sönder. vi har även hunnit städa huset 3-4 ggr, panta burkar o flaskor för nästan 300 kr i en rutten gammal pantgrej på handlarn och köpt goda bullar i cafét.
Jag har även hunnit bli lite brun och få märken på fötterna efter skorna som jag trodde var smuts och försökte skrubba bort i duschen. Allt som vanligt där alltså.

Jag har även hunnit sakna massa folk, Bror, Oliver, mamma, pappa, vänner o kärringen.

Här kan jag ju också slänga in att jag och Cattis ska göra ett femte försök att titta på Rose red idag. Vi har försökt fyra gånger tidigare men somnat vid olika tidpunkter. Men nu är det inte allt för mycket kvar av den så håll tummarna!

Hemresa den 7 btw.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

Rose Red är sjukt bra, jag har ju Ellen Rimbauers dagbok ;) den är ännu bättre


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback