Uppdatering från Skåneland.

Hejsan! Vet inte varför jag skrev så tror inte jag brukar börja inlägg men ngt sånt men idag hade jag lust.

Mina fötter ser ännu smutsigare ut nu för smarta jag har inte tänkt på att vara barfota ute. Nu ser även mina knän smutsiga ut för av någon genialisk anledning har jag lyckats få färg bara där. Awesome.

Idag har vi badat i havet once again. Det var kallt, sen blev det skönt... efter ett tag.

Ikväll blir det grilla osv osv. Det här lär vara min sista uppdatering från skånelandet för imorgon bär det av hemåt.

Rullar in på centralen vid halv 12 imorgon natt. 

 


Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

du kommer vara hemma när jag flyttar ;) har jag din help on teh lördag? big löööveh

Postat av: Mia

flytten såklart :)

2009-07-07 @ 17:51:11
URL: http://miaed.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback