Det är lite varmt ute

Fan vad varmt det ska vara... Inte för att jag klagar, jag bara konstaterar. Men fan vad varmt det är.

Imorgon åker jag till skånelandet med Cattis, mys o chill i två veckor :)
Inget snack om saken jag ska schteka tills jag inte kan schteka mer.
Brun ska jag bli säger jag, om jag blir röd.. aa då blir jag väl röd men jag vill inte vara bleekfis.

Idag då?
Melan fyller år idag! Hon fyller myndig, Grattis till dig säger jag! :D

O sen var det inte så mycket mer idag, hem till mamma sen och tvätta o packa grejs o sen sova hos min pingla! :D

Men fan vad packar man om man ska ut på landet i Skåne i två veckor? :S
aja sånt ordnar sig, det är ju det man har en mamma till säger jag. ^^

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

Tack schnyggning :D hade bäst i skåneland nu då!


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback