Det här med folk.

Tänk om andra också kunde lita på mitt omdöme.
Jag vet vilka jag älskar och litar på och vilka jag bara har roligt med, jag lovar.
Vissa människor som man träffar vet man att man kan lita på, vissa vet man att man kan ha roligt med och vissa solstrålar vet man att man kan lita på och ha roligt med. Jag känner ett fåtal sådana, men de jag känner håller jag hårt i. De jag bara har roligt med ptja dom har jag roligt med helt enkelt. Jag kan ta hand om mig själv, har gjort det länge och kan fortsätta med det, visst jag förändras och folk kanske inte alltid gillar det, men mina vänner mina RIKTIGA vänner kommer jag aldrig att sluta älska och aldrig att släppa. 



Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

Menade inte att klanka ner på dig, men nu är du är kastrullfull är ditt omdöme, ptja som en kastrull älskling :) <33


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback