Tröttisdagis

Trött idag säger jag. Jag planerade inte att gå upp klockan åtta idag när jag gick och la mig tre igår... Men bror min är sjuk stackarn. Så vad gör man? Jo man går upp och tar hand om sötisoliven säger jag.

Idag ska jag med Mia till vårdcentralen, sen var tanken att jag skulle träna efter men jag ska fråga Mikaela om vi kan hoppa det och om hon kanske kan hjälpa min bror med Oliven medans jag är hos mamma och packar.
Åker ju till landet imorgon nämligen. Myspys på det.

Jag är trött typ varje dag känns det som, sover för lite tror jag. Det blir lätt så här. Men i helgen får jag vila upp mig iaf, då ska jag sova tills jag vaknar! Hahahaha det kanske bara var jag som fattade.. tills man vaknar det gör man ju alltid.. Höhö, okej det kanske bara är jag som tycker det är roligt men skit samma.
Ska iaf sova tills jag vaknar av mig självt. Så då?

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback