Spelevinkenbloggare.

Spelevinkenbloggare

Du skämtar om det mesta. Du har livlig fantasi och älskar att spetsa dina inlägg med överdrifter och rena osanningar. Din största passion är att göra dig lustig på andras bekostnad. Du har egentligen inget liv, men vill ändå ge sken av att du ständigt är på topp, alltid har nära till ett skratt och att din tillvaro är som lustiga huset.

 

 

Njaa jag vet inte riktigt, osanningar tror jag nog inte att jag ägnar mig åt.. och sen när blev jag Petra Mede och gjorde mig lustig på andras bekostning hela tiden? (ojdå) Mest är det nog min egen.. Men men.

 

http://www.testriffic.com/test/psilotripitaka/9057/Vilken-bloggtyp--r-du


Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback