störtlopp ftw!

Stöten summering:
Jag körde mest störtlopp i backarna men det fungerade bra ändå. 
Klarade mig hela lördagen utan o ramla i en enda backe. Bara i ankarliften o när jag stod stilla.

Helgens outfit stod jag för självfallet, den bestod av bikini med en dunjacka över. Det  förvånar mig om det inte blir mode snart, det var riktigt hett.

Jag och mikaela fick ett kinesiskt kärleksbarn, den sista människan på jorden och vi döpte honom/henne (vi e inte riktigt 100) till schnitzl, och milla åt schnitzel.

Dagny ramlade med fejan före rakt ned i snön när hon stod stilla så Isabelle kissade på sig. 

Mikaela stod på öronen när hon åkte på ngn annan tjej med sin bräda o fick sig en liten hjärnskakning.

Milla stod mest på öronen hela tiden.

Och jari åkte som om han inte hade gjort ngt annat.

Det kändes som att vi spenderade lika mkt tid på bussen dit och hem som vi faktiskt gjorde där och rövpotatisen störde mig enormt på vägen hem, samt hennes kompis som kom o kikade på mig ibland när jag sov.

Annars var det en galet, sjuk och rolig helg som jag tackar alla som var med för. :)


Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

Hahaha xD ibland skriver du så bra att jag håller på att ramla omkull :)

Postat av: Isabelle

hahahahha fyfan va kul det var XD

2009-03-06 @ 16:12:28
URL: http://daimsanchanelsan.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback