Champions league finalen

Jag ville verkligen kolla på finalen igår, jag tyckte att jag skulle vara duktig och visa min fotbollsfantastsida och titta. Men eftersom att jag är smidig så glömde jag det lite först sen kom jag på det, då satte jag på TVn och verkligen skulle kolla.. 15 minuter in i matchen och Barca ledde med ett-noll. Då kollade jag i 5-6 minuter, men United spelade bara ruttet och jag insåg redan då att det var kört. Då var det inte kul att vara fotbollsfantast längre. 

Då stängde jag av TVn och låtsades som att jag inte hade sett någonting.
Förnekelse is the shit! 

Champions league finalen? United förlorade? va? Det har jag ingen aning om, jag såg inte matchen! 


Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback