intressant o nödvändig info

Idag var det skolan duktig som man är.
Efter skolan blev det en liten släng i stan med Mela o Jari som köpte kläder, kul att någon har lite pengar att spendera liksom...

Varpan sket jag i idag, så kul är det inte att kasta sten att jag går ned o kastar i en och en halvtimme när det är kallt och precis har regnat. Nej då sitter jag hellre hemma och äter chips och dricker cola, känns mycket nyttigare man är väl bekväm av sig. Notera att jag inte är lat, BEKVÄM av mig bara.


Ett litet plus dock till att jag fick lov av mamma att ta lite pengar från mitt sparkonto och köpa kläder. Tack för det säger jag.

Imorgon vet jag inte , tror det blir skola, gym, varpa SOVA.

Intressant vetande sådär, du memorerar väl den här nödvändiga infon?

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback