jovars

Dom var bara sena... För det kom faktiskt en lärare och tre personer till. Yes det är min mediagrupp det en tretimmarslektion med 4 elever. Awesome!

Idag ska jag väl knata runt i stan med Mikaela och lämna lite CVn lite här o var. Hoppas jag får något jobb. Jag behöver det!

Sen ska jag väl ta tummen ur arslet och plugga också (Det var en metafor jag har inte tummen i arslet...just nu).
Jag måste plugga.. jag måste.. har nationella i Ma A på tisdag.. pfft det är för mycket. Men men kan jag kriga till mig ett G på det så är ju det lysande.

Det var allt för just nu, nu sitter jag i ljudsalen i skolan och lyssnar på någon som sjunger I kissed a girl.. han låter efterbliven och täppt i näsan... o.O men en eloge ska han ha för att han sjunger den! 

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback