idol osv.

Idol slut nudå... Eddie som åkte ut... aa det var väl dags, det märktes idag hur dålig han egentligen är. Han träffade typ inte en ton.

Tove och Mariette var nog bäst idag, om man räknar både solonumret och duetten.
Mariette och Calles duett var lätt grymmast.
Fick rysningar i hela kroppen, speciellt av Mariette vad vass hon var i den.. Det var nog bland det bästa i idols histora! ^^

Nu ska jag sova snart, är trött... men först ska jag titta på senaste greys avsnittet som jag faktiskt har hållt mig ifrån hela dagen (glömt bort det jag får skämmas).

Fast det blir svårt att toppa förra veckans avsnitt, det var grymt!

Jag tycker det blir liiite plottrigt med bilder i bakgrunden i designen men.. jag kan inte förmå mig själv att ta bort det haha xD


Måste ladda upp den här bilden på mig o rebmush bara för att jag kaosade sönder den i ps haha xD

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

din design svider i mina ögon ;) :P för mycket in teh back liksom ;)



kom hit o lekas?

Postat av: Mia

this is le bättre. men den har ju kanter :O :P

2009-11-15 @ 09:50:52
URL: http://miaed.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback