Idol

Dagens idol idag då..
Mariette och hennes flickvän var ju jättegulliga. ^^ Så gulligt när dom träffades o Mariette släppte allt o bara sprang och hoppade på henne!

Tove var lätt bäst med oskyldigt blå. Det kändes riktigt äkta och modigt att sätta sig vid pianot!

Erik har blivit tråkig. Det är same old same old varje vecka. Jag tycker att idol är ett program där man ska följa idolerna och se dom utvecklas, men han gör ju inte det, tråkigt.

Calle växer mer och mer i mina ögon, Winnerbäck nr 2? För det finns ju bara en nr 1.

Reza ja.. jag bryr mig faktiskt inte så mycket om just henne.

Hoppas på att Reza eller Erik ryker. Tyvärr så är svenska folket så jurykåta och eftersom att juryn aldrig ger honom någon dålig kritik så kommer han klara sig, lite tråkigt.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback