Ja?

Det blir en lugn hemmakväll idag.. Jag smittar ju fortfarande, är inte i närheten av frisk och jag är bara på dag två av min antibiotikakur.. Så det blir hemma och ta det lugnt.. Skönt det ändå.
Nu på eftermiddagen har jag pluggat som ett as för min religionskunskap A avslutas idag och jag har grejer som inte lämnats in + att jag ahr missat en muntlig redogörelse av buddhismen.. Duktig som jag är så har jag självklart skrivit ihop allt och ska skicka in.. utom en liten jävla fråga.

Hur fan gjorde Jesus guds kärlek till huvudpunkt i sin förkunnelse?? Jag har ingen aning.. Helt clueless.. Men jag tror att min kära bror har koll på det där. Hon skulle bara komma på ett bra sätt att förklara det på.

Så det blir nog bra. :)

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback